Për të krijuar një startup mjafton një ide e mirë.

Për të kuptuar më mirë veçoritë e startup-eve të ndryshme duhet të rishikoni gjashtë llojet e tyre.

Çdo ditë rritet kërkesa që sipërmarrësit të njohin tregun dhe të personalizojnë biznesin e tyre, në fund të fundit, të kesh një ide të mirë nuk mjafton më, ju duhet të krijoni një vizion për kompaninë dhe ta zbatoni atë në mënyrën më të mirë.

Por ndoshta po ju mungon një hap i rëndësishëm për të njohur më mirë kompaninë tuaj: llojet e startup-eve.

Rrjeti juaj startup është i ri, mund të ketë kohë që është krijuar, ose konkuron me bizneset e mëdha. Ju mendoni se keni nevojë të inovoni, të bëni atë që doni; apo idealizoni diçka krejtësisht të ndryshme, me një qëllim më social? A do të ishit në gjendje të dalloni se në cilin lloj startup-i përshtatet i juaji?

Ne kemi ndarë për ju gjashtë llojet kryesore të startup-eve, përkufizimet e tyre dhe shembujt praktikë të secilit prej tyre.

Lexoni deri në fund për t’u përgatitur dhe na tregoni çfarë startup-i është i juaji!

  1. Startup-e si biznese të vegjël

Puno për të ushqyer familjen.

Pronari i saj nuk dëshiron ta përmirësojë atë, ai thjesht dëshiron të sigurojë një jetë të rehatshme për familjen e tij.

Teknologjia është e rëndësishme për biznesin dhe të qenit i vogël nuk do të thotë se ajo ndalon së lëvizuri ekonominë lokale.

Përkundrazi, ata mund të krijojnë vende pune, të krijojnë dhe menaxhojnë faqet e internetit, faqet e rrjeteve sociale dhe të rriten. Dallimi është se kapitali i tyre zakonisht vjen nga vetë biznesi dhe nuk kanë qëllim për t’u zgjeruar.

Mund të jetë një dyqan virtual, një biznes i vogël, një agjent udhëtimesh ose një berber.

2. Startup-e të përshkallëzueshme

Lindur për të qenë të mëdhenj.

Këto janë startup-e që sigurojnë jetesën nga kapitali sipërmarrës dhe sipërmarrësit që nuk duan të punojnë vetëm për të mbështetur veten, por përkundrazi zgjojnë interesin e investitorëve të mëdhenj.

Potenciali për t’u rritur dhe për të qenë gjigant është tipari kryesor. Gjithçka që u nevojitet është investimi për t’u zgjeruar dhe ky zgjerim është zakonisht i shpejtë.

Punonjësit janë gjithmonë më të mirët, cilësia është parësore dhe ekziston edhe strategjia e gjenerimit të të ardhurave dhe mbajtjes së kostove të ulëta. Uber dhe Airbnb janë disa prej shembujve.

3. Startup-e si kompani të mëdha

Sill risi ose largohu.

Natyrisht, midis llojeve të startup-eve, ka edhe një që përfshin kompani të mëdha të cilët kanë kohë në treg.

Startup-i i kompanive të mëdha ka si objektiv kryesor inovacionin. Nuk ka të bëjë vetëm me përmirësimin e vetvetes, por krijimin e risive vërtet shkatërruese, duke e bërë modelin tuaj të biznesit superior ose unik.

Kompanitë që përshtaten në këtë kategori fillojnë me produkte revolucionare, bëhen shpejt të njohura, por për këtë arsye ata duhet të vazhdojnë me ndryshimet për të mbajtur veten.

Duke qenë se janë të vetë-mjaftueshëm, ato përshtaten dhe rriten së bashku me kërkesat, tendencat dhe transformimet e reja. Një shembull do të ishte Apple, e cila, që nga lançimi i kompjuterit të saj të parë në 1976, nuk ka reshtur së inovuari.

Ajo jo vetëm që ndoqi ndryshime të shumta teknologjike, por ishte edhe përgjegjëse për krijimin e tyre.

4. Startup-e si mënyrë jetese

Puno për të zhvilluar pasionin tënd.

Lifestyle Startup sigurisht që e duan atë që bëjnë dhe janë të motivuar çdo ditë me biznesin e tyre.

Ky lloj startup-i drejtohet nga ëndrrat dhe suksesi i tij zakonisht vjen nga stili i jetës së themeluesit të tij.

Përforcon talentet dhe pasionet dhe synon më shumë se paratë, arritjet.

Dëshironi një shembull? Mathew Jones, një ish-sërfist australian, u bë një mësues me orar të plotë të sërfit.

Pa kaluar shumë kohë, ai e ktheu pasionin e tij për sportin në aplikacione të shumta të dobishme për surfim, si “iSurfer”.

Suksesi i tij bëri që sërfistët e tjerë t’i bashkoheshin për të krijuar aplikacione të reja. Të gjithë anëtarët e një Startup Lifestyle janë thelbësore për biznesin, sepse ata ndajnë të njëjtat qëllime dhe profesione.

5. Startup-e në shitje

Krijuar për t’u blerë nga kompani më të mëdha.

Fillimi i blerjes nis nga ekzekutimi i një ideje të suksesshme, por që ka nevojë për investime për t’u strukturuar dhe rritur.

Në realitet, ato lindin për t’iu shitur kompanive më të mëdha në të njëjtin vend, siç janë startup-et që krijojnë aplikacione celulare.

Gjigantët e internetit si Google dhe Facebook janë shembuj të kompanive që blejnë zgjidhje teknologjike nga ky lloj startup-i. Investimet e këtyre investitorëve janë përgjithësisht me rrezik të lartë, por ato janë ato që bëjnë diferencën për ekzekutimin e një projekti të tillë.

6. Startup-e sociale

Të motivuar për të sjellë ndryshim.

I fundit nga llojet e startup-eve, por me rëndësi të madhe për shumë sipërmarrës, është Startup Social. Është krijuar nga njerëz “ambicioz social” që duan të bëjnë një ndryshim në botë në një farë mënyre.

Themeluesit nuk synojnë të jenë të pasur – pasuria këtu është përfitimi për komunitetet, punëtorët ose rajonet ku ata janë të pranishëm.

Një Startup Social mund ose jo të jetë fitimprurës, por gjithmonë synon anën sociale dhe njerëzore.

Ajo që ka rëndësi është të kontribuojmë pozitivisht në shoqëri. Shembull janë startup-et në fushën e bamirësisë.

Te cili lloj futet startup-i juaj?